10.05.2012

Take a look at my skirt!

Zielona asymetryczna spódnica, na widok której, nikt nie może przejść obojętnie:)

I mówię to serio, bo każdy się oglądał i przyglądał mojej spódnicy. Z drugiej strony myślałam, że ludzie już się przyzwyczaili do podobnych spódnic i sukienek na ulicach, ale nawet te 'normalniejsze' dłuższe z tyłu i krótsze z przodu wzbudzają zainteresowanie. Odwaga zdecydowanie przy takim outficie jest potrzebna (szczególnie w mojej małej mieścinie).
Ostatnio część zdjęć wykonuje mi przesympatyczna młoda fotografka - Karolina, która mieszka prawie obok  mnie i w związku z tym zdjęcia też są robione w okolicy. Jak Wam się one podobają?:) 
Enjoy!











Fot: Karolina Ciećwierz
Skirt: Vj-style
Blouse: no name
Belt: New Look
Bag: Asos
Shoes: Deezee
Ring: Aldo
Bracelet: no name, Oriflame
Sunglasses: ?

18 komentarzy:

  1. świetna spódniczkaa! i te buty... boskie są! ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest rewelacyjna! ;-) podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica i bluzka cudne :D i jakie fajne buty :) posiadam takie same :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica piękna. Bluzka fantastyczna. A te buty chciałabym kupić swojego czasu! ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Butyy są rewelacyjne ;) spódniczka zreszta też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ten zestaw podoba, wszystko idealne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna spódnica, wybacz, ale skuszę się na nią. Lubisz bawić się modą zapraszam do mnie (blog o projektowaniu itp...) http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny look Kochana, spódnica jest boska :)

    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny zestaw, wyglądasz slicznie:):) wszystko jest przepiekne:):)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna spódnica <3 Ogólnie cały zestaw klasa, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała stylizacja zachwyca! Spódnica i buty przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmieniłabym buty, ale ogólnie to high fashion! :D

    OdpowiedzUsuń