22.04.2012

Blue sky with small clouds

Pierwszy typowo letnio-wiosenny set:)

Czy Wy też, tak jak ja do tej pory, kupowaliście na spodnie tylko dżinsy? Nie wiem dlaczego przez tyle lat nie skusiłam się nigdy wcześniej na materiałowe spodnie, ale wiem, że od teraz te nie będą moją jedyną taką parą. Są niesamowicie wygodne, mogą być eleganckie, ale też odpowiednie na co dzień ze zwykłym topem. I cały czas będą fajnie wyglądały! Jestem w nich absolutnie zakochana i najchętniej nosiłabym je dzień w dzień:)
Enjoy!






























Fot: Karolina Ciećwierz
Shirt: Primark
Trousers: H&M
Wedges: Allegro
Bag: Primark
Bracelets: Allegro, Stradivarius, House
Ring: H&M

5 komentarzy:

  1. Fajne ;) Ja nie lubię jeansów! Niewygodne i wszędzie ich pełno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiś rok temu doszłam do tego samego wniosku, że w mojej szafie goszczą TYLKO jeansy :) a teraz bardzo żadko nakłądam jeansy na siebie - wzbogaciłam się o wiele par legginsów i materiałowych spodni :)

    Twój zestaw jest świetny, bardzo fajnie wyglądasz!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń